Archiv

Ceske technologicke firmy a call centra rozbehnou zitra, nejpozdeji v pondeli, coronavirus linku

Prave jsem mluvil s kolegou Dusanem, ktery me telefonicky updatoval po nekolikahodinove schuzce na hygiene. V tuto chvili, co je zatim domluvene:
Ceske technologicke firmy a call centra firem rozbehnou zitra, nejpozdeji v pondeli, novou coronavirus linku. Tato linka bude odpovidat na jejich dotazy obcanu coronaviru (nejen zdravotni, ale i zalezitosti typu neschopenky apod). Hlavnim cilem teto linky je v tuto chvili ulevit i) hygienickym stanicim aby se mohly venovat nejdulezitejsim cinnostem jako dostat spravne lidi na testy a trasovani kontaktu, a ne zodpovidat jednoduche dotazy a ii) lince 112, kam se cast dotazu aktualne preleva.
Po odsouhlaseni call skriptu hygienou bude tato linka zaroven radit lidem, kteri maji zdravotni indikace. Pripadne symptomy jak dal postupovat a propojovat je s konkretnimi hygienickymi stanicemi a fast trackovat pripady, ktere jsou rizikove.
Toto je prvni krok. Jakmile pobezime a tuto linku naskalujeme na dostatek operatoru, je nasi ambici se vice propojit s hygienou aby call centrum mohlo vypomoci i s trasovanim kontaktu (tam zatim trochu narazime na nejaky legal issues) a pak taky pomoci vytvorit datove-analytickou vrstvu, ktere by se napr vyuzivala k tomu koho testovat apod.
Rozbehnuti teto linky project managuje muj spolecnik Dusan Senkypl – neexistuje na to v tuto chvili kompetentnejsiho cloveka, verte mi. Zaroven na tomto projektu participuje velke mnozstvi firem a jednotlivcu – alespon nektere zminuji: Martin May (Bindworks), Zdenek Matousek, Honza Slavik, Mluvii (dodava platformu), kapacita call center – MediaCall, Comdata, goDigital, Conectart, Amax, Invia…).
Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments